Drama Gadis Dan Angan Angan

Tonton Drama Gadis Dan Angan Angan, Pelakon Drama Gadis Dan Angan Angan, Sinopsis Drama Gadis Dan Angan Angan, Drama baru TV3 tahun 2024,

Drama Gadis Dan Angan Angan | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama bertajuk Gadis Dan Angan Angan.

BERITA TERKINI : Drama baru Lara Kasih Menggandingkan Chacha Meambong & Fikry Ibrahim Sebagai Teraju Utama | Info Drama Lara Kasih

Info Lengkap Drama Gadis Dan Angan Angan

Untuk artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Gadis Dan Angan Angan dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti Pengarah Drama, Penerbit, Sinopsis, Tarikh Tayangan dan lain lain.


Pengarah dan Tarikh Tayangan

Drama Gadis Dan Angan Angan yang diarahkan oleh Khalid Nadzri akan bersiaran pada setiap hari khamis hingga sabtu jam 9:00 malam di TV3 menerusi Slot Lestary bermula 29 September 2024.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen boleh tonton drama Gadis Dan Angan Angan secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

BERITA TERKINI : Drama Baru Hai Cinta Dengarkanlah Lakonan Anna Jobling Jadi Perhatian

Penerbit dan Pelakon

Gadis Dan Angan Angan merupakan sebuah drama terbitan Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon! Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk lihat senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama Gadis Dan Angan Angan.

No. Pelakon Watak
1
Riena Diana
Mila
2 Bella Dowanna Jue
3
Arena Wan
Fida
4
Ozlynn
Cikgu Pegajian AM
5
Nadiya Nisaa
Cikgu Muet
6
Kitt Poon
Cikgu Shawn
7
Didie Alias
Cikgu Faridah Pengetua Sekolah
8
Bell Ngasri
Cikgu Bahasa Melayu
9
Ashraf Muslim
Cikgu Ekonomi
10
Amyza Aznan
Kakak Kantin
11
Azrul Zaidi
Pengawal Keselamatan 
12
Ako Mustapha
Ayah Jue
13
Faha Azhar
Adi
14
Aleza Shadan
Mak Mila
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Gadis Dan Angan Angan

Tajuk Drama : Gadis Dan Angan Angan
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 29 September 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari khamis hingga Sabtu, jam 9:00 malam
Pengarah : Khalis Nadzri
Terbitan : Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd
Pelakon : Riena Diana, Bella Dowanna, Arena Wan, Ozlynn, Nadiya Nisaa, Kitt Poon, Didie Alias, Bell Ngasri, Ashraf Muslim, Amyza Aznan, Azrul Zaidi, Ako Mustapha, Faha Azhar, Aleza Shadan dan ramai lagi

Sinopsis Drama Gadis Dan Angan Angan

Drama ini mengisahkan tentang tiga orang gadis yang hanyut bercinta sewaktu zaman SPM di sekolah tetapi selepas itu kecewa dengan percintaan apabila kekasih mereka menyambung belajar dan mendapat kekasih baru. Namun mereka tetap menyambung pelajar ke peringkat STPM dan menghadapi pelbagai dugaan hidup. 

LihatTutupKomentar