Drama Wanita Milik Kaiden

Tonton Drama Wanita Milik Kaiden, Pelakon Drama Wanita Milik Kaiden, Sinopsis Drama Wanita Milik Kaiden, Drama baru TV3 tahun 2025,

Drama Wanita Milik Kaiden | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama bertajuk Wanita Milik Kaiden yang diadaptasi dari sebuah novel karya Nuriffa dengan judul yang sama.

BERITA TERKINI : Drama baru Lara Kasih Menggandingkan Chacha Meambong & Fikry Ibrahim Sebagai Teraju Utama | Info Drama Lara Kasih

Info Lengkap Drama Wanita Milik Kaiden

Untuk artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Wanita Milik Kaiden dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti Pengarah Drama, Penerbit, Sinopsis, Tarikh Tayangan dan lain lain.

Pelakon Drama Wanita Milik Kaiden

Pengarah dan Tarikh Tayangan Drama Wanita Milik Kaiden

Drama Wanita Milik Kaiden yang diarahkan oleh Jamal Khan akan bersiaran pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 7:00 malam di TV3 menerusi Slot Akasia bermula 2025.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen boleh tonton drama Wanita Milik Kaiden secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

BERITA TERKINI : Drama Baru Khilaf Yang Tertulis Lakonan Puteri Balqis Jadi Perhatian

Penerbit dan Pelakon Drama Wanita Milik Kaiden

Wanita Milik Kaiden merupakan sebuah drama terbitan Cinema Stage Production. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon seperti Iedil Dzuhrie, Emma Maembong dan lain lain! Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk lihat senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama Wanita Milik Kaiden.
No. Pelakon Watak
1
Iedil Dzuhrie
Kaiden
2 Emma Maembong Haila
3
Shahz Jaszle
Erman
4
Liza Abdullah
Puan Kamariah
5
Wafariena Roslan
Dilla
6
Rasya Dean
Sarah
7
Aprena Manrose
Liana
8
Izzy Reef
Kaiden
9
Maria Farida
Puan Sri Atillia
10
Adrina Kamarudin
Haila
11
Rezza Shah
Edlan
12
Dayang Areeda
Katrina
13
Zaidi Omar
Madi
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Wanita Milik Kaiden

Tajuk Drama : Wanita Milik Kaiden
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : TBC
Waktu Tayangan : Setiap hari Isnin hingga Jumaat, jam 7:00 malam
Pengarah : Jamal Khan
Terbitan : Cinema Stage Production
Pelakon : Iedil Dzuhrie, Emma Maemong, Shahz Jaszle, Liza Abdullah, Wafariena Roslan, Rasya Dean, Aprena Manrose, Izzy Reef, Maria Farida, Adrina Kamaruddin, Rezza Shah, Dayang Areeda, Zaidi Omar dan ramai lagi

Sinopsis Drama Wanita Milik Kaiden 

Akan Dikemaskini

LihatTutupKomentar