Drama Ternyata Sebuah Bahagia

Tonton Drama Ternyata Sebuah Bahagia, Pelakon Drama Ternyata Sebuah Bahagia, Sinopsis Drama Ternyata Sebuah Bahagia, Drama baru Astro 2024,
Drama Ternyata Sebuah Bahagia | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Ternyata Sebuah Bahagia.


Info Lengkap Drama Ternyata Sebuah Bahagia

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Ternyata Sebuah Bahagia dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Ternyata Sebuah Bahagia yang diarahkan oleh Nur Ain Sharif dan Ejump Mohd ini akan bersiaran pada hari isnin sehingga jumaat jam 6:00 Petang di saluran Astro Ria bermula 23 September 2024.


Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Ternyata Sebuah Bahagia secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Ternyata Sebuah Bahagia merupakan sebuah drama terbitan Suhan Movies Sdn Bhd. Drama Ternyata Sebuah Bahagia dibintangi  ramai pelakon dan antaranya adalah Sarimah Ibrahim, Zamarul Hisyam dan Elvina Mohamad. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama ini.

No. Pelakon Watak
1
Zamarul Hisyam
Zamani
2 Sarimah Ibrahim Jeanice
3
Elvina Mohamad
Rhea
4
Syahir Shafein
Zahirulhaq
5
Myra Afrina
Khadeeja
6
Lorenzo Irmann
Rayyan
7
Shania Hendrik
Zora
8
Kenji Sawahii
Randy
9
Hanna Faresha
Insyirah
10
Dina Allysha
Sabreena
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Ternyata Sebuah Bahagia

Tajuk Drama : Ternyata Sebuah Bahagia
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : Bermula 23 September 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari isnin hingga jumaat, Jam 6:00 Petang
Pengarah : Nur Ain Sharif dan Ejump Mohd
Terbitan : Suhan Movies Sdn Bhd
Pelakon : Zamarul Hisham, Sarimah Ibrahim, Elvina Mohamad, Syahir Shafein, Myra Afrina, Lorenzo Irmann, Shania Hendrik, Kenji Sawahii, Hanna Faresha, Dina Allysha dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Ternyata Sebuah Bahagia

Drama ini mengisahkan tentang kehidupan Datin Janice yang dicurangi oleh suaminya Dato Zamani bersama sahabatnya sendiri Rhea. 
LihatTutupKomentar