Drama Dalam Sangkar Cinta Marina

Tonton Drama Dalam Sangkar Cinta Marina, Pelakon Drama Dalam Sangkar Cinta Marina, Sinopsis Drama Dalam Sangkar Cinta Marina, Drama TV3 tahun 2024,

Drama Dalam Sangkar Cinta Marina | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama yang bertajuk Dalam Sangkar Cinta Marina.

BERITA TERKINI : Drama baru Lara Kasih Menggandingkan Chacha Meambong & Fikry Ibrahim Sebagai Teraju Utama | Info Drama Lara Kasih

Info Lengkap Drama Dalam Sangkar Cinta Marina

Untuk artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Dalam Sangkar Cinta Marina dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti Pengarah Drama, Penerbit, Sinopsis, Tarikh Tayangan dan lain lain.


Pengarah dan Tarikh Tayangan

Drama Dalam Sangkar Cinta Marina yang diarahkan oleh Along Kamaludin ini akan bersiaran pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 7:00 malam di TV3 menerusi Slot Akasia bermula XXX.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen boleh tonton drama Dalam Sangkar Cinta Marina secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

BERITA TERKINI : Emma Maembong Bakal Kembali Dalam Drama Baru Wanita Milik Kaiden

Penerbit dan Pelakon

Dalam Sangkar Cinta Marina merupakan sebuah drama terbitan Creative Skill Solution. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon! Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk lihat senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama Dalam Sangkar Cinta Marina.

No. Pelakon Watak
1
Remy Ishak
-
2 Sophia Albarakbah Marina
3
Zaki Azeman
Aliff
4
Hisyam Hamid
-
5
Syed Adil
Izwan
6
Shaza Bae
Syasya
7
Areef Amran
Izzat Daniel
8
Syafnida Shuhaimi
Queen
9
Haneesya Hanee
Delisha
10
Muhsin Nadzli
Izfahan
11
Aleeza Kasim
Datin Zila
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Dalam Sangkar Cinta Marina

Tajuk Drama : Dalam Sangkar Cinta Marina
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : TBC
Waktu Tayangan : Setiap hari Isnin hingga Jumaat, jam 7:00 malam
Pengarah : Along Kamaludin
Terbitan : Creative Skill Solution
Pelakon : Remy Ishak, Sophia Albarakbah, Zaki Azeman, Hisyam Hamid, Syed Adil, Shaza Bae, Areef Amran, Syafnida Shuhaimi, Haneesya Hanee, Muhsin Nadzli, Aleeza Kasim dan ramai lagi

Sinopsis Drama Dalam Sangkar Cinta Marina

Akan Dikemaskini

LihatTutupKomentar