Telefilem Hantu Karipap

Tonton Telefilem Hantu Karipap, Pelakon Telefilem Hantu Karipap, Sinopsis Telefilem Hantu Karipap, Telemovie baru Astro tahun 2024,
Telefilem Hantu Karipap | Telefilem atau Telemovie melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama berjudul Hantu Karipap


Info Lengkap Telefilem Hantu Karipap

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang tentang informasi lanjut berkaitan dengan telemovie Hantu Karipap dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah telefilem, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Poster Telefilem Hantu Karipap

Pengarah Dan Pelakon Telefilem Hantu Karipap

Telefilem Hantu Karipap yang diarahkan oleh Reen Emran ini dibintangi oleh ramai pelakon. Antara yang terlibat dalam menjayakan tele ini adalah Ropie, Daniel Fong dan ramai lagi. 

Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai penuh pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam Telefilem Hantu Karipap.
No. Pelakon Watak
1
Arfie Shah
Farhan
2 Ropie Pak Anjang
3
Daniel Fong
Zhen
4
Sanjna Suri
Priya
5
-
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Penerbit Dan Waktu Tayangan Telefilem Hantu Karipap

Untuk pengetahuan korang semua, Hantu Karipap merupakan sebuah drama terbitan Metrowealth Pictures Sdn Bhd. Telefilem ini akan bersiaran di Astro menerusi saluran Astro Ria pada hari Sabtu bertarikh 31 Ogos 2024 jam 10:00.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton Telefilem Hantu Karipap secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO dan Sooka.


Informasi Ringkas Tentang Telefilem Hantu Karipap

Tajuk Telefilem : Hantu Karipap
Saluran : Astro Ria, Astro Go, Sooka
Tarikh Tayangan : 31 Ogos 2024
Waktu Tayangan : Pada hari sabtu, Jam 10:00 malam
Pengarah : Reen Emran
Terbitan : Metrowealth Pictures Sdn Bhd
Pelakon : Arfie Shah, Ropie, Daniel Fong, Sanjna Suri dan ramai lagi.

Sinopsis Telefilem Hantu Karipap

Akan Dikemaskini
LihatTutupKomentar