Filem Pontianak 200KG

Tonton Filem Pontianak 200KG, Pelakon Filem Pontianak 200KG, Sinopsis Filem Pontianak 200KG, Filem baru di pawagam September 2024,
Filem Pontianak 200KG | Filem melayu baru yang bakal ditayangkan di panggung wayang tidak lama lagi adalah filem yang bertajuk Pontianak 200KG


Info Lengkap Filem Pontianak 200KG

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang tentang informasi lanjut berkaitan dengan filem Pontianak 200KG dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah filem, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pelakon filem Pontianak 200KG

Pengarah Dan Pelakon Filem Pontianak 200KG

Filem Pontianak 200KG yang diarahkan oleh Shuhaimi Lua ini dibintangi oleh ramai pelakon. Antara yang terlibat dalam menjayakan drama ini adalah Aya Amiruddin, Syuhaida Abraz (Dottie) dan ramai lagi. 

Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai penuh pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam filem Pontianak 200KG.
No. Pelakon Watak
1
Aya Amiruddin
Ponti Melati
2 Dottie Ponti Mewangi
3
Ziana Zain 
Kemboja
4
Ropie
-
5
Niezam Zaidi
-
6
Wanns Ahmad
Malik
7
Malia Baby
-
8
Apich Lo
-
9
Sarah Monika Sow
-
10
Shaf Naufas
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Penerbit Dan Waktu Tayangan Filem Pontianak 200KG

Untuk pengetahuan korang semua, Pontianak 200KG merupakan sebuah filem terbitan Primeworks Studio & Metrowealth. Filem ini akan ditayangkan di pawagam Malaysia bermula 5 September 2024.


Informasi Ringkas Tentang Filem Pontianak 200KG

Tajuk Filem : Pontianak 200KG
Saluran : Pawagam Malaysia
Tarikh Tayangan : Bermula 5 September 2024
Waktu Tayangan : 
Pengarah : Shuhaimi Lua
Terbitan : Primeworks Studio & Metrowealth
Pelakon : Aya Amiruddin, Dottie, Ziana Zain, Ropie, Wanns Ahmad, Malia Baby, Niezam Zaidi, Shaf Naufas, Sara Monika Sow, Apich Lo dan ramai lagi.

Sinopsis Filem Pontianak 200KG

Filem Pontianak 200KG mengisahkan tentang Ponti yang sentiasa lapar dan suka memburu makanan berbanding manusia. Ponti yang dimaksudkan adalah Ponti Melati dan Ponti Mewangi. Disebabkan oleh mereka berdua kes kecurian makanan di kampung tersebut semakin tinggi.
LihatTutupKomentar