Filem Baik Punya Ah Long

Tonton Filem Baik Punya Ah Long, Pelakon Filem Baik Punya Ah Long, Sinopsis Filem Baik Punya Ah Long, Filem baru di pawagam September 2024,
Filem Baik Punya Ah Long | Filem melayu baru yang bakal ditayangkan di panggung wayang tidak lama lagi adalah filem yang bertajuk Baik Punya Ah Long


Info Lengkap Filem Baik Punya Ah Long

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang tentang informasi lanjut berkaitan dengan filem Baik Punya Ah Long dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah filem, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pelakon Filem Baik Punya Ah Long

Pengarah Dan Pelakon Filem Baik Punya Ah Long

Filem Baik Punya Ah Long yang diarahkan oleh Adflin Shauki ini dibintangi oleh ramai pelakon. Antara yang terlibat dalam menjayakan drama ini adalah Zizan Razak, Johan dan ramai lagi. 

Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai penuh pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam filem Baik Punya Ah Long.
No. Pelakon Watak
1
Zizan Razak
-
2 Johan -
3
Adflin Shauki
-
4
Liyana Jasmay
-
5
Mia Sara Shauki
-
6
Adlin Aman Ramlie
Malik
7
Achey Kintang Kintung
-
8
Sid Murshid
-
9
Chew Kin Wah
-
10
-
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Penerbit Dan Tarikh Tayangan Filem Baik Punya Ah Long

Untuk pengetahuan korang semua, Baik Punya Ah Long merupakan sebuah filem terbitan Petra Vision Works (M) Sdn Bhd. Filem ini akan ditayangkan di pawagam Malaysia bermula 12 September 2024.


Informasi Ringkas Tentang Filem Baik Punya Ah Long

Tajuk Filem : Baik Punya Ah Long
Saluran : Pawagam Malaysia
Tarikh Tayangan : Bermula 12 September 2024
Waktu Tayangan : 
Pengarah : Adflin Shauki
Terbitan : Petra Vision Works (M) sDN bHD
Pelakon : Zizan Razak, Johan, Adlin Aman Ramlie, Mia Sara Shauki, Sid Murshid, Achey Kintang Kintung, Chew Kin Wah, Liyana Jasmay dan ramai lagi.

Sinopsis Filem Baik Punya Ah Long

Akan Dikemaskini
LihatTutupKomentar