Drama Uncle Boss Mama

Tonton Drama Uncle Boss Mama, Pelakon Drama Uncle Boss Mama, Sinopsis Drama Uncle Boss Mama, Drama baru Astro 2024,
Drama Uncle Boss Mama | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Uncle Boss Mama.


Info Lengkap Drama Uncle Boss Mama

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Uncle Boss Mama dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Uncle Boss Mama yang diarahkan oleh Hadith Omar ini akan bersiaran pada hari isnin sehingga khamis jam 10:00 malam di saluran Astro Ria bermula 09 September 2024.

Poster Drama Uncle Boss Mama

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Uncle Boss Mama secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Uncle Boss Mama merupakan sebuah drama terbitan iFabulous Art Media & Event. Drama Uncle Boss Mama dibintangi  ramai pelakon seperti Meerqen dan Ezzanie Jasny. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama ini.

No. Pelakon Watak
1
Meerqeen
Joshua
2 Ezzanie Jasny Farafisha
3
Duerra Mitilda
Shaila
4
Qaiszerr Eshan
Faiq
5
Syed Irfan
Shairil 
6
Elvina Chua
-
7
Yusuf Bahrin
-
8
Jannah Izwandy
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Uncle Boss Mama

Tajuk Drama : Uncle Boss Mama
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : Bermula 09 September 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari isnin hingga khamis, Jam 10:00 malam
Pengarah : Hadith Omar
Terbitan : iFabulous Art Media & Event
Pelakon : Meerqeen, Ezzanie Jasny, Duerra Mitilda, Qaiszerr Eshan, Syed Irfan, Elvina Chua, Yusuf Bahrin, Jannah Izwandy dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Uncle Boss Mama

Drama ini mengisahkan tentang dua watak yang datang dari latar belakang berbeza. Joshua merupakan seorang jejaka yang mempunyai kehidupan yang tenang dan mempunyai perniagaan sendiri.Manakala Farafisha pula hidupnya kacau bilau dan mempunyai tanggungan yang ramai. Apakah yang akan berlaku apabila mereka bertemu?
LihatTutupKomentar