Drama Pengantin Pasti Jadi

Tonton Drama Pengantin Pasti Jadi, Pelakon Drama Pengantin Pasti Jadi, Sinopsis Drama Pengantin Pasti Jadi, Drama baru TV3 tahun 2024,

Drama Pengantin Pasti Jadi | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama yang bertajuk Pengantin Pasti Jadi .

BERITA TERKINI : Drama baru Lara Kasih Menggandingkan Chacha Meambong & Fikry Ibrahim Sebagai Teraju Utama | Info Drama Lara Kasih

Info Lengkap Drama Pengantin Pasti Jadi

Untuk artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Pengantin Pasti Jadi dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti Pengarah Drama, Penerbit, Sinopsis, Tarikh Tayangan dan lain lain.

Poster Drama Pengantin Pasti Jadi

Pengarah dan Tarikh Tayangan

Drama Pengantin Pasti Jadi yang diarahkan oleh Ayie Mustafa dan Kyoll Hamzah akan bersiaran pada setiap hari khamis hingga sabtu jam 9:00 malam di TV3 menerusi Slot Lestary bermula 11 Julai 2024.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen boleh tonton drama Pengantin Pasti Jadi secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

BERITA TERKINI : Drama Baru Khilaf Yang Tertulis Lakonan Puteri Balqis Jadi Perhatian

Penerbit dan Pelakon

Pengantin Pasti Jadi merupakan sebuah drama terbitan Creative Skill Solution. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon! Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk lihat senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama Pengantin Pasti Jadi.

No. Pelakon Watak
1
Ali Reza 
Raid Amzan
2 Asha Merican Nureen Hasha
3
Cinta Aiyuni
Zara
4
Faye Kusairi
Puan Sri Izan
5
Daniesh Sufian
Fikri
6
Sera Melissa
Nadra
7
Lana Nodin
Seri Hanim
8
Ungku Hariz
Ben
9
Fieza Hanafie
Datin Rose
10
Khaty Azian
Datin Hasnah
11
Riesha Aslan
Irina
12
Zizi Hazirah
Setiausaha Nureen
13
Shyrim Husni
Norman
14
Ana Dahlia
Afida
15
Wawa Azuwar
Ida
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Pengantin Pasti Jadi

Tajuk Drama : Pengantin Pasti Jadi
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 11 Julai 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari Khamis hingga Sabtu, jam 9:00 malam
Pengarah : Ayie Mustafa dan Kyoll Hamzah
Terbitan : Creative Skill Solution
Pelakon : Ali Reza, Asha Merican, Cinta Aiyuni, Daniesh Suffian, Faye Kusairi, Sera Melissa, Lana Nodin, Ungku Hariz, Fieza Hanfie, Khaty Azian, Riesha Aslan, Zizi Hazirah, Wawa Azuwar, Ana Dahlia, Shyrim Husni dan ramai lagi

Sinopsis Drama Pengantin Pasti Jadi 

Drama ini mengisahkan Raid Azman dan Nureen yang ditinggalkan oleh pasangan masing masing pada hari perkahwinan mereka. Disebabkan oleh kejadian tersebut mereka mengambil peluang untuk pergi bercuti dan tanpa sengaja mereka bertemu buat kali pertama. Pelbagai kejadian menarik berlaku selepas mereka berjumpa. Apakah agaknya? Korang kenalah tengok nanti.

LihatTutupKomentar