Drama Kayangan

Tonton Drama Kayangan, Pelakon Drama Kayangan, Sinopsis Drama Kayangan, Drama Melayu Baru Prime tahun 2024,
Drama Kayangan | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di salah satu online streaming platform di Malaysia adalah drama bertajuk Kayangan.


Info Lengkap Drama Kayangan

Dalam Segmen Drama kali ini aku nak kongsikan dengan korang semua tentang informasi terkini berkaitan dengan drama Kayangan dimana peminat drama semua boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Kayangan yang diarahkan oleh Jason Chong ini akan bersiaran menerusi online streaming platform yang popular iaitu Prime tetapi tarikh yang tepat untuk tayangannya masih belum dikongsikan lagi. 

Pelakon Drama Kayangan

Buat korang yang masih belum lagi mempunyai akaun Prime, boleh mendaftar dan tonton drama Kayangan yang bakal disiarkan menerusi aplikasi/website tersebut.

Penerbit Dan Pelakon

Kayangan merupakan sebuah drama terbitan Filmscape Sdn Bhd. Drama ini dibintangi ramai pelakon seperti Zul Ariffin, Siti Saleha dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka. 
No. Pelakon Watak
1
Zul Ariffin
-
2 Atiq Azman -
3
Siti Saleha
-
4
Hazeeq Dean
-
5
Mustaqim Bahadon
-
6
Hasnul Rahmat
-
7
Nizam Kama
-
8
Elisya Sandha
-
9
Joyce Harn
-
10
Salina Saibi
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Kayangan

Tajuk Drama : Kayangan
Saluran : Amzon Prime
Tarikh Tayangan : TBC
Waktu Tayangan : TBC
Pengarah : Jason Chong
Terbitan : Filmscape Sdn Bhd
Pelakon : Zul Ariffin, Atiq Azman, Siti Saleha, Hazeeq Dean, Mustaqim Bahadon, Hasnul Rahmat, Nizam Kama, Elisya Sandha, Joyce Harn, Salina Saibi dan ramai lagi

Sinopsis Drama Kayangan

Akan Dikemaskini
LihatTutupKomentar