Drama Hai Cinta Dengarkanlah

Tonton Drama Hai Cinta Dengarkanlah, Pelakon Drama Hai Cinta Dengarkanlah, Sinopsis Drama Hai Cinta Dengarkanlah, Drama baru TV3 tahun 2024,

Drama Hai Cinta Dengarkanlah | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama bertajuk Hai Cinta Dengarkanlah yang diadaptasi daripada sebuah novel karya Mardihah dengan tajuk yang sama.

BERITA TERKINI : Drama baru Lara Kasih Menggandingkan Chacha Meambong & Fikry Ibrahim Sebagai Teraju Utama | Info Drama Lara Kasih

Info Lengkap Drama Hai Cinta Dengarkanlah

Untuk artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Hai Cinta Dengarkanlah dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti Pengarah Drama, Penerbit, Sinopsis, Tarikh Tayangan dan lain lain.

Info Tentang Dram Hai Cinta Dengarkanlah

Pengarah dan Tarikh Tayangan

Drama Hai Cinta Dengarkanlah yang diarahkan oleh Eoon Shuhaini akan bersiaran pada setiap hari isnin hingga jumaat jam 7:00 malam di TV3 menerusi Slot Akasia bermula XXX.

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen boleh tonton drama Hai Cinta Dengarkanlah secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

BERITA TERKINI : Drama Baru Khilaf Yang Tertulis Lakonan Puteri Balqis Jadi Perhatian

Penerbit dan Pelakon

Hai Cinta Dengarkanlah merupakan sebuah drama terbitan A10 Alliance. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon! Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk lihat senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama Hai Cinta Dengarkanlah.

No. Pelakon Watak
1
Shukri Yahaya
Adib Huzairi
2 Anna Jobling Nur Cahaya
3
Niezam Zaidi
Aizul Hakimi
4
Nazrief Nazri
-
5
Sharifah Shahora
-
6
Rania Amanda
Fifi
7
Raden Zaharatul
-
8
Aleza Shadan
Roza
9
Zulkifli Ismail
Rahim
10
Halim Radzi
-
11
Syuhaida Abraz
-
12
Natasya Mahyan
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Hai Cinta Dengarkanlah

Tajuk Drama : Hai Cinta Dengarkanlah
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : TBC
Waktu Tayangan : Setiap hari Isnin hingga jumaat, jam 7:00 malam
Pengarah : Eoon Shuhaini
Terbitan : A10 Alliance
Pelakon : Shukri Yahaya, Anna Jobling, Niezam Zaidi, Nazref Nazri, Sharifah Shahora, Rania Amanda, Raden Zaharatul, Aleza Shadan, Zulkifli Ismail, Halim Radzi, Syuhaida Abraz, Natasya Mahyan dan ramai lagi

Sinopsis Drama Hai Cinta Dengarkanlah

Akan Dikemaskini

LihatTutupKomentar