Drama Dan Mimpi Pun Berguguran

Tonton Drama Dan Mimpi Pun Berguguran, Pelakon Drama Dan Mimpi Pun Berguguran, Sinopsis Drama Dan Mimpi Pun Berguguran, Drama baru Astro 2024,
Drama Dan Mimpi Pun Berguguran | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Dan Mimpi Pun Berguguran yang diadaptasi dari sebuah novel karya Liana Afiera Malik dengan tajuk yang sama.


Info Lengkap Drama Dan Mimpi Pun Berguguran

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Dan Mimpi Pun Berguguran dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Dan Mimpi Pun Berguguran yang diarahkan oleh Bade Hj. Azmi ini akan bersiaran pada hari isnin sehingga jumaat jam 6:00 Petang di saluran Astro Ria bermula 15 Julai 2024.

Poster Drama Dan Mimpi Pun Berguguran

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Dan Mimpi Pun Berguguran secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Dan Mimpi Pun Berguguran merupakan sebuah drama terbitan Global Station Sdn Bhd. Drama Dan Mimpi Pun Berguguran dibintangi  ramai pelakon seperti Daniella Sya, Nazim Othman dan Muaz Zabir. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka.

No. Pelakon Watak
1
Nazim Othman
Saiful Badar
2 Daniella Sya Marissa 
3
Muaz Zabir
Badrul
4
Hanna Aqeela
Humairah
5
Mia Nasir
Mazy
6
Natasha Elyzza
Dian
7
Azhar Amir
Tuan Rais
8
Mathni Razak
Anuar
9
Zoee Tan
Puan Sofea
10
Alif Hadi
Matin
11
Shah Rezza
Farid
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Dan Mimpi Pun Berguguran 

Tajuk Drama : Dan Mimpi Pun Berguguran 
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : Bermula 15 Julai 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari Isnin hingga Jumaat, Jam 6:00 Petang
Pengarah : Bade Hj. Azmi
Terbitan : Global Station Sdn Bhd
Pelakon : Nazim Othman, Daniella Sya, Muaz Zabir, Hanna Aqeela, Mia Nasir, Natasha Elyzza, Azhar Amir, Mathni Razak, Zoee Tan, Alif Hadi, Shah Rezza dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Dan Mimpi Pun Berguguran 

Drama Dan Mimpi Pun Berguguran mengisahkan tentang Marissa Adeline yang dilahirkan dalam keluarga berada (Kaya) tetapi sering menghadapi dugaan sehinggalah kehadiran Saiful Badar memberikannya ketenangan. Namun ketenangan tersebut berubah apabila Saiful diserang penyakit dan kesihatan Marissa juga merosot kerana kejadian yang masa lampau. Bagaimanakah mereka mengharungi dugaan tersebut? 
LihatTutupKomentar