Drama Cinta Cik Cupid

Tonton Drama Cinta Cik Cupid, Pelakon Drama Cinta Cik Cupid, Sinopsis Drama Cinta Cik Cupid, Drama baru iQIYI tahun 2024,
Drama Cinta Cik Cupid | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di salah satu online streaming platform di Malaysia adalah drama bertajuk Cinta Cik Cupid.


Info Lengkap Drama Cinta Cik Cupid

Dalam Segmen Drama kali ini aku nak kongsikan dengan korang semua tentang informasi terkini berkaitan dengan drama Cinta Cik Cupid dimana peminat drama semua boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Cinta Cik Cupid yang diarahkan oleh Madnor Ramdan ini akan bersiaran menerusi online streaming platform yang popular di Malaysia iaitu iQIYI bermula 26 Julai 2024.

Poster Drama Cinta Cik Cupid

Buat korang yang masih belum lagi mempunyai akaun iQIYI, boleh ke apple store atau google play untuk download aplikasi tersebut dan tonton drama Cinta Cik Cupid yang bakal disiarkan menerusi aplikasi tersebut.

Penerbit Dan Pelakon

Cinta Cik Cupid merupakan sebuah drama terbitan Golden Peacock Fim Production. Drama ini dibintangi ramai pelakon seperti Fatin Afeefa, Hafidz Roshdi dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama nama watak yang dibawakan oleh mereka. 
No. Pelakon Watak
1
Fatin Afeefa
-
2 Hafidz Roshdi -
3
Hafizul Kamal
-
4
Amir Masdi
-
5
Nadia Aqilah
-
6
Azhar Sulaiman
-
7
Cacha Maembong
-
8
Sharifah Anthasha
-
9
Annie Mosha
-
10
Aloy Paradoks
-
11
Amai Kamarudin
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Cinta Cik Cupid

Tajuk Drama : Cinta Cik Cupid
Saluran : iQIYI
Tarikh Tayangan : Bermula 26 Julai 2024
Waktu Tayangan : TBC
Pengarah : Madnor Ramdan
Terbitan : Golden Peacock Film Production
Pelakon : Fatin Afeefa, Hafidz Roshdi, Hafizul Kamal, Amir Masdi, Nadia Aqilah, Azhar Sulaiman, Cacha Maembong, Sharifah Anthasha, Annie Mosha, Aloy Paradoks, Amai Kamarudin dan ramai lagi

Sinopsis Drama Cinta Cik Cupid

Akan Dikemaskini
LihatTutupKomentar