Filem Siapa Buka Lampu

Tonton Filem Siapa Buka Lampu, Pelakon Filem Siapa Buka Lampu, Sinopsis Filem Siapa Buka Lampu, Filem baru di pawagam 2024,

Filem Siapa Buka Lampu | Filem melayu baru yang bakal ditayangkan di panggung wayang tidak lama lagi adalah filem bertajuk Siapa Buka Lampu.

BERITA TERKINI : Mira Filzah Dan Remy Ishak Berganding Dalam Filem Baru! Ini Info Tentang Filem Munajat Kekasih

Info Lengkap Filem Siapa Buka Lampu

Menerusi artikel ini aku akan kongsikan dengan semua pembaca tentang info lanjut berkaitan dengan filem Siapa Buka Lampu dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah filem, penerbit, pelakon, sinopsis, tarikh tayangan dan lain lain.

Pelakon Filem Siapa Buka Lampu

Pengarah dan Tarikh Tayangan 

Filem Siapa Buka Lampu bergenre prarodi seram yang diarahkan oleh Reka Wijaya ini akan ditayangkan di pawagam Malaysia bermula 4 Julai 2024.

BERITA TERKINI : Hantu Telur Kampung dan GOLD antara filem Melayu akan datang di Pawagam Bulan Julai 2024!

Penerbit dan Pelakon 

Siapa Buka Lampu merupakan sebuah filem terbitan SG Entertainment and Advertising, LCFilm Sdn Bhd dan Horizon Film Entertainment. Filem ini dibintangi ramai pelakon seperti Qasrina Karim, Azizul Ammar dan Bell Ngasri. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk lihat senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam filem Siapa Buka Lampu.

No. Pelakon Watak
1
Qasrina Karim
-
2 Azizul Ammar -
3
Bell Ngasri
-
4
Punnagai Poo Gheetha
-
5
Tia Tavee
-
6
Azhar Jalil
-
7
Issey Fazlisham
-
8
Gesha Shandy
-
9
Angie Ang
-
10
Mamak Puteh
-
11
Geoff Andre Reayerts
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Filem Siapa Buka Lampu

Tajuk Filem : Siapa Buka Lampu
Saluran : Pawagam Malaysia
Tarikh Tayangan : Bermula 4 Julai 2024
Waktu Tayangan : TBC
Pengarah : Reka Wijaya
Terbitan : SG Entertainment and Advertising, LCFilm Sdn Bhd dan Horizon Film Entertainment
Pelakon : Qasrina Karim, Azizul Ammar, Bell Ngasri, Punnagai Poo Gheetha, Tea Tavee, Azhar Jalil, Issey Fazlisham, Gesha Shandy, Angie Ang, Mamak Puteh, Geoff Andera Reayerts dan ramai lagi

Sinopsis Filem Siapa Buka Lampu

Filem ini mengisahkan tentang Guest House yang menjadi rival disebabkan oleh review dari beberapa influencers tetapi malangnya Guest House tersebut diganggu oleh hantu thailand yang dikenali dengan nama Nak Nak.

Pemilik Guest House tersebut meminta bantuan suami isteri yang mempunyai kebolehan menangkap hantu tetapi keadaan menjadi lebih huru hara apabila hantu lain iaitu Anubell yang pernah ditangkap sebelum ini terlepas. 
LihatTutupKomentar