Drama Pinjaman Syurga

Tonton Drama Pinjaman Syurga, Pelakon Drama Pinjaman Syurga, Sinopsis Drama Pinjaman Syurga, Drama baru TV3 tahun 2024, Drama Slot TV3 2024

Drama Pinjaman Syurga | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen tidak lama lagi adalah drama yang bertajuk Pinjaman Syurga.

BERITA TERKINI : Drama baru Lara Kasih Menggandingkan Chacha Meambong & Fikry Ibrahim Sebagai Teraju Utama | Info Drama Lara Kasih

Info Lengkap Drama Pinjaman Syurga

Untuk artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang semua tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Pinjaman Syurga dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti Pengarah Drama, Penerbit, Sinopsis, Tarikh Tayangan dan lain lain.

Pengarah dan Tarikh Tayangan

Drama Pinjaman Syurga yang diarahkan oleh Shuhaimi Zulkefli ini akan mula bersiaran pada setiap hari Isnin hingga Jumat jam 7:00 malam di TV3 menerusi Slot Akasia bermula 05 September 2024.

Pelakon Drama Pinjaman Syurga

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen boleh tonton drama Pinjaman Syurga secara online di laman sesawang atau aplikasi TONTON.

Penerbit dan Pelakon

Pinjaman Syurga merupakan sebuah drama terbitan Anomali Media Sdn Bhd. Drama ini dibintangi oleh ramai pelakon! Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk lihat senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka dalam drama Pinjaman Syurga.
No. Pelakon Watak
1
Keith Foo
-
2 Gambit Saifullah -
3
Janna Nick
-
4
Aleza Shadan
-
5
Natasya Mahyan
-
6
Fizo Omar
-
7
Ziha Salleh
-
8
Laila Nasir
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa

Informasi Ringkas Tentang Drama Pinjaman Syurga

Tajuk Drama : Pinjaman Syurga
Saluran : TV3
Tarikh Tayangan : Bermula 05 September 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari isnin hingga jumaat, Jam 7:00 malam
Pengarah : Shuhaimi Zulkefli
Terbitan : Anamoli Media Sdn Bhd
Pelakon : Keith Foo, Gambit Saifullah, Janna Nick, Aleza Shadan, Natasya Mahyan, Fizo Omar, Ziha Salleh, Laila Nasir dan ramai lagi

Sinopsis Drama Pinjaman Syurga

Akan Dikemaskini
LihatTutupKomentar