Drama Dari Mata Turun Ke Hati

Tonton Drama Dari Mata Turun Ke Hati , Pelakon Drama Dari Mata Turun Ke Hati , Sinopsis Drama Dari Mata Turun Ke Hati , Drama baru Astro 2024,
Drama Dari Mata Turun Ke Hati | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Dari Mata Turun Ke Hati.


Info Lengkap Drama Dari Mata Turun Ke Hati

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Dari Mata Turun Ke Hati dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Dari Mata Turun Ke Hati yang diarahkan oleh Micheal Ang ini akan bersiaran setiap hari isnin hingga khamis jam 10:00 malam di saluran Astro Ria bermula 12 Ogos 2024.

Poster Drama Dari Mata Turun Ke Hati

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Dari Mata Turun Ke Hati secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Dari Mata Turun Ke Hati merupakan sebuah drama terbitan Juita Viden Sdn Bhd. Drama Dari Mata Turun Ke Hati dibintangi  ramai pelakon seperti Mierul Aiman, Arabella Ellen, Qistina Khaled dan ramai lagi. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka.

No. Pelakon Watak
1
Mierul Aiman
Jai
2 Arabella Ellen Iris
3
Qistina Khaled
Aira
4
Azri Safix
Haikal
5
Darien Aeldra
Jaha
6
Afiq Hamidon
Dayat
7
Natasha Roslan
-
8
Ramona Zamzam
-
9
Azhar Sulaiman
Kamal
10
Kimberly Chuah
-
11
Sathis Varan
-
12
Evertts Gomes
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Dari Mata Turun Ke Hati

Tajuk Drama : Dari Mata Turun Ke Hati
Saluran : Astro 
Tarikh Tayangan : Bermula 12 Ogos 2024
Waktu Tayangan : Setiap hari isnin hingga khamis, 10:00 malam
Pengarah : Micheal Ang
Terbitan : Juita Viden Sdn Bhd
Pelakon : Mierul Aiman, Arabella Ellen, Qistina Khaled, Azri Safix, Darien Aeldra, Afiq Hamidon, Natasha Roslan, Ramona Zamzam, Azhar Sulaiman, Kimberly Chuah, Sathis Varan, Evertts Gomez dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Dari Mata Turun Ke Hati

Akan Dikemaskini
LihatTutupKomentar