Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu

Tonton Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu, Pelakon Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu, Sinopsis Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu, Drama baru Astro 2024,
Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu | Drama melayu baru yang akan menemui penonton di kaca televisyen korang tidak lama lagi adalah drama yang berjudul Dedaun Hijau Di Angin Lalu yang diadaptasi dari sebuah novel karya Manaf Hamzah dengan tajuk yang sama.


Info Lengkap Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu

Dalam artikel kali ini aku akan kongsikan dengan korang tentang informasi lanjut berkaitan dengan drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu dimana korang boleh dapatkan maklumat seperti pengarah drama, penerbit, pelakon dan lain lain lagi.

Pengarah Dan Tarikh Tayangan

Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu yang diarahkan oleh Jamal Khan ini akan bersiaran pada hari isnin sehingga khamis jam 10:00 malam di saluran Astro Ria bermula 1 Julai 2024.

Pelakon Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu

Buat korang yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, boleh tonton drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu secara online di laman sesawang atau aplikasi Astro GO.

Penerbit Dan Pelakon

Dedaun Hijau Di Angin Lalu merupakan sebuah drama terbitan SR One Sdn Bhd. Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu dibintangi  ramai pelakon seperti Harissa Adlynn dan Redza Rosli. Korang boleh rujuk jadual dibawah untuk senarai pelakon dan nama watak yang dibawakan oleh mereka.

No. Pelakon Watak
1
Harissa Adlynn Halim
Intan
2 Redza Rosli Assad Affendi
3
Saidah Kamarudin
Rubiah
4
Kael Noah
Ismadi
5
Faye Kusairi
Jamaliah 
6
Esma Daniel 
Khairuddin
7
Aleza Shadan
Marina
8
Idzham Ismail
-
9
Razman Mahayuddin
Suratman
10
Wanns Ahmad
-
*Akan Dikemaskini Dari Semasa Ke Semasa


Informasi Ringkas Tentang Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu

Tajuk Drama : Dedaun Hijau Di Angin Lalu
Saluran : Astro Ria
Tarikh Tayangan : TBC
Waktu Tayangan : TBC
Pengarah : Jamal Khan
Terbitan : SR One Sdn Bhd
Pelakon : Harissa Adlynn Halim, Redza Rosli, Saidah Kamarudin, Kael Noah, Faye Kusairi, Esma Daniel, Aleza Shadan, Idzham Ismail, Razman Mahayuddin, Wanns Ahmad dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu

Akan Dikemaskini
LihatTutupKomentar